local_shippingLivrare rapidă
cached14 zile drept retur
card_giftcard130000+ produse in stoc
headset_micConsultanța gratuită
menu Meniu
compare 1

Comparare produse

Accesorii Auto
Casa si Gradina
Electrice Auto
Intretinere Auto
Piese Auto
Scule si Unelte
Uleiuri Auto
Vopsitorie Auto
{[ basketItem.itemTitle ]}
Cantitate: {[ basketItem.quantity ]}
{[ formatPrice(basketItem.price * basketItem.quantity, basket.currency) ]} ({[ formatPrice(basketItem.price, basket.currency) ]})
clear
Subtotal:
{[ formatPrice(basket.costOfGoods, basket.currency) ]}
Cosul de cumparaturi este gol

Info Procesare Comandă Plasată

 Durata de procesare a comenzii pentru predarea către curier se face între 2 ore și 5 zile în funcție de disponibilitatea produsului (pentru produsele aflate pe stoc 2-5 ore, pentru produse cu status „La comandă” procesarea comenzii poate dura între 1 zi – 5 zile )

 Termenul estimativ de livrare al unei comenzi din momentul predarii către serviciul de curierat este de 24-48 de ore, în zilele lucratoare.

Urmarirea Comenzii Tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia accesand unul din urmatoarele link-uri, in functie de serviciul de curierat folosit pentru expedierea comenzii dvs ( FanCurier sau SameDay)

La accesarea link-ului ve-ți fi trimis catre pagina web a serviciului de curierat unde puteti introduce numarul de colet primit pe email.

Urmărește colet Fan Curier --Accesare site--

Urmărește colet SameDay --Accesare site--

Modalitati De Livrare

Livrare prin curier (standard)

Livrările prin curier sunt asigurate de către :

- Fan Curier - Accesare Pagina Contact

 Telefon contact : +4021.9336
                               +40723/+40742.55.22.33
                               *9336

Interval orar livrări:   Luni – Vineri orele 09.00-18.00

- SameDay- Accesare Pagina Contact

 Telefon contact : +40 21 – 637.06.60

 Interval orar livrări :  Luni – Vineri orele 09.00-17.00

Ridicare din showroom

Daca produsele pe care le-ați comandat sunt pe stoc in showroom, le puteți ridica imediat.
Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ați selectat cand ați inregistrat comanda, vă vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridicați. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 5 zile.
Pentru comenzi platite online (cu cardul, ordin de plata), vă rugam să aveți actul de identitate la dvs, ca să vă putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

Costuri Livrare

Taxa de livrare este de 28 lei la comenzile a căror valoare este sub 500 lei si a căror greutate volumetrică nu depășeste 20 kg.

Transportul este gratuit la comenzile a căror valoare este de minim 500 lei și a căror greutate volumetrică nu depășeste 20 kg.

Costuri Aditionale

Unele produse pot prezenta indicativul produs supradimensionat ( ) .

La acest tip de produse se percep costuri aditionale.

Produsele la care pot apărea costuri aditionale de procesare sunt produsele ce prezintă greutatea volumetrica mai mare decat 20kg si produsele ce necesită un proces de ambalare mai amplu ( Aripi, Spoilere, Faruri, Stopuri).

Taxa percepută poate diferii in functie de tipul de produse comandate.

Dacă costurile de livrare sunt mai mari decât cele menționate pe site veți fi contact de către reprezentatii Rapidauto pentru a vi se comunica costul total de livrare

Atentie!

  • La primirea comenzii, trebuie sa verificati impreuna cu agentul firmei de curierat daca produsele sunt cantitativ conform facturii si daca sunt in stare perfecta , fara a proba sau testa produsele . Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si calitatea produselor nu va fi luata in considerare.
  • In cazul de avariere a coletului agentul firmei de curierat trebuie sa incheie un Proces Verbal de Constatare.
  • Livrarea se face doar prin asistarea la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar.
  • Acest Proces Verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului .
  •  Semnatura de primire conform normelor internationale de transport, atrage dupa sine specificatia: “expeditia a fost receptionata complet si in stare perfecta”, iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiar
arrow_drop_up