Markerul tehnic este instrumentul ideal pentru marcarea sau luarea de note tehnice in timpul lucrarilor de constructie sau de finisare. Datorita capului mic de dimensiuni medii, scrierea este precisa. Cerneala utilizata in stiloul tehnic este de fabricatie germana, permanenta si nu contine xilen si toluen. Datorita utilizarii stiloului de constructie, marcajele si notele sunt protejate impotriva stergerii prin atingere sau apa. Markerul tehnic DEDRA M89Z33 poate fi folosit pentru a scrie pe o mare varietate de suprafete, cum ar fi sticla, lemnul, caramida etc. De exemplu, pe sticla, lemn, caramida, metal, folie, CD/DVD-uri. Caracteristici:
Punct de fibra
Dimensiunea varfului: 1,5 mm
Cerneala permanenta, rezistenta la apa
Testat in conditii dificile
C u l o a r e a c e r n e l i i : negru
Nu contine xilen sau toluen
Date tehnice:
Dimensiunea varfului: 1,5 mm
C u l o a r e d e c e r n e a l a : negru
Pentru suprafete: sticla, lemn, caramida, metal, folie, CD-uri/DVD-uri
RapidAuto utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe website. Prin continuarea navigării, confirmi că ești de acord cu termenii și condițiile site-ului, cu politica de confidențialitate precum și cu politica de cookie-uri.
Marketing (3)
Instrumentele de marketing personalizat utilizeaza datele de acces ale utilizatorilor pentru a afisa publicitate si recomandari de produse relevante. Acestea permit retargeting si evaluarea succesului campaniilor publicitare pentru a se alinia cu preferintele si nevoile reale ale utilizatorilor.
Instrumentele esentiale asigura functii de baza ale site-ului, precum cosul de cumparaturi si autentificarea in contul de client. Fara acestea, site-ul nu poate functiona corect.
Instrumentele analitice colecteaza si analizeaza date despre comportamentul utilizatorilor pe site, inclusiv termeni de cautare, frecventa vizualizarilor si utilizarea functiilor. Aceasta permite optimizarea site-ului si imbunatatirea experientei utilizatorilor.
Acestea sunt cookie-uri de publicitate (cookie-uri de la terți), care colectează informații care sunt utilizate pentru a adapta mai bine publicitatea la interesele dvs. (de exemplu, Google Ads Remarketing and Conversion, Campaignmanager, Facebook Pixel și funcția extinsă a Google Analytics).