Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W30, 4 litri (LM9089)
Cod art.: LM9089
Producator: LIQUI MOLY
Ulei de motor cu vâscozitate redusa, de înalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconventionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum ?i aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vâscozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile în siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului ?i astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de service a motorului.
Proprietati
- rezistenta excelenta la uzura
- reducerea frecarii si uzurii
- functionarea lina a motorului
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- curatenia remarcabila a motorului
- rezistenta deosebita la forfecare
- fiabilitate de ungere remarcabila
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- economiseste combustibil si reduce emisiile poluante
- comportament excelent la temperaturi ridicate si scazute
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comert
- stabilitate optima la îmbatrânire
Specificatii:
API SP ? ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:
Chrysler • Chrysler MS-6395 • Daihatsu • Fiat 9.55535-CR1 • Ford • Ford WSS-M2C 946-A • Ford WSS-M2C 946-B1 • Ford
WSS-M2C 961-A1 • GM 6094 M • GM dexos1 Gen 3 • GWM • HAVAL • Honda • Hyundai • Isuzu • Kia • Mazda • Mitsubishi • Nissan
• Subaru • Suzuki • Toyota • Wuling
Date tehnice
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 63,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10,78 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 162 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,8 Gew.-% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 223°C DIN ISO 2592
Numarul total de baza 7,2 mg KOH/g DIN ISO 3771
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru cele mai moderne motoare pe benzina, japoneze ?i americane, cu tehnologie pe mai multe supape,
turbocompresor de supraalimentare, precum ?i cu ?i fara racirea aerului de supraalimentare (LLK). Pentru protectia ?i mentinerea
motorului în cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului ?i pentru cerintele deosebite în materie de motorizare.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule si de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor
disponibile în comert. Efectul optim obtinut numai atunci când este folosit singur (adica fara amestecare).
- articlenumber:
- 9089
- Capacitate [Litrii]:
- 4
Coduri referinta
- 5W-30
- API SP
- Chrysler MS-6395
- Daihatsu
- Ford
- GM 6094 M
- GM dexos1 Gen 2
- Honda
- Hyundai
- ILSAC GF-6A
- Isuzu
- Kia
- Mazda
- Mitsubishi
- Molygen New Generation 5W-30
- Nissan
- P001757
- Subaru
- Suzuki
- Toyota